Ak ste sa rozhodli tovar reklamovať, radi vám s tým pomôžeme.
Ako uplatniť reklamáciu?
1. Vyplňte reklamačný formulár nižšie.
- Prosíme o čo najpresnejší popis závady.
- Priložte detailné fotografie závady, aby boli dobre viditeľné.
2. Budeme Vás kontaktovať s možným riešením reklamácie.
- Urobíme všetko preto, aby sme reklamáciu vyriešili čo najrýchlejšie, skôr ako je zákonná lehota 30 dní.
- Ak budete mať počas reklamácie akékoľvek otázky, kontaktujte nás na +421 911 020 327 alebo info@garden-shop.sk
Reklamácie sú vybavované v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa číslo 250/2007 Zb. a v súlade s reklamačným poriadkom, ktorý nájdete na stránke Obchodné podmienky v bode 8.
Pokiaľ chcete tovar vrátiť, informácie nájdete na stránke Vrátenie tovaru.